Lista pracowników:

  1. Gawrońska-Ratajczak Ewa, mgr – główna księgowa, tel. +48 61 6579-262, ewa.gawronska-ratajczak@igcz.poznan.pl
  2. Jakubowska-Pawłowska Aleksandra – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-234, aleksandra.jakubowska@igcz.poznan.pl
  3. Anders Marta, mgr – koordynator ds. badań, tel. +48 61 6579-156, marta.anders@igcz.poznan.pl
  4. Budziszewski Grzegorz, specjalista ds. zamówień publicznych, Project Manager, tel. +48 61 6579-265, grzegorz.budziszewski@igcz.poznan.pl
  5. Cieśliński Wojciech, mgr księgowy, tel. +48 61 6579-254, wojciech.cieslinski@igcz.poznan.pl
  6. Dobry Piotr, mgr – specjalista ds. technicznych i obrony cywilnej, tel. +48 61 6579-221, piotr.dobry@igcz.poznan.pl
  7. Dolatkowska Joanna – samodzielny referent ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-265, joanna.dolatkowska@igcz.poznan.pl
  8. Gołębiewska Ewa – sekretarz naukowy, tel. +48 61 6579-142, phdstudies@igcz.poznan.pl
  9. Janke Katarzyna, mgr – specjalista ds. obsługi administracyjnej projektów badawczych, tel. +48 61 6579-240, katarzyna.janke@igcz.poznan.pl
  10. Kęsikiewicz Marcin – informatyk, tel. +48 61 6579-233, marcin.kesikiewicz@igcz.poznan.pl
  11. Kubinek Katarzyna, mgr – koordynator ds. badań, tel. +48 61 6579-156, katarzyna.kubinek@igcz.poznan.pl
  12. Kuźniewska Katarzyna – laborant, tel. +48 61 6579-100
  13. Łobza Joanna, mgr –  samodzielny referent, tel. +48 61 6579-243, joanna.cymerys@igcz.poznan.pl
  14. Radajewska Alicja, mgr – p.o. zastępca dyrektora ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-222, alicja.radajewska@igcz.poznan.pl
  15. Roszkiewicz Anna, mgr – samodzielna księgowa, tel. +48 61 6579-254, anna.roszkiewicz@igcz.poznan.pl
  16. Rusiłowska Monika, mgr – samodzielna księgowa, tel. +48 61 6579-240, monika.rusilowska@igcz.poznan.pl
  17. Witaszak Przemysław, referent ds. administracyjnych, +48 61 6579-101
  18. Woźniak Tomasz, dr – adiunkt, tel. +48 61 6579-140, tomasz.wozniak@igcz.poznan.pl
  19. Zachodnia Arleta – laborant, tel. +48 61 6579-100
  20. Zamelczyk Grzegorz – samodzielny referent ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-263, grzegorz.zamelczyk@igcz.poznan.pl

korytarz

Do najważniejszych zadań administracji należy:

  1. zapewnienie sprawności organizacyjnej i administracyjnej Instytutu,
  2. opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
  3. nadzór nad zakupami inwestycyjnymi i bieżącym zaopatrzeniem Instytutu,
  4. przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne,
  5. prawidłowa gospodarka składnikami majątkowymi Instytutu,
  6. przeprowadzanie inwestycji, remontów, napraw sprzętu i aparatury,
  7. dbałość o serwis sprzętu i aparatury oraz łączność telefoniczną i komputerowo-sieciową wewnętrzną i zewnętrzną,
  8. wdrażanie i dbałość o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,
  9. dokonywanie kontroli mającej na celu zapobieganie nieprawidłowościom lub nielegalnym działaniom. Kontrola ta obejmuje projekty umów, porozumień oraz inne dokumenty powodujące skutki finansowo- gospodarcze,
  10. utrzymywanie porządku w Instytucie,

biblioteka