Lista pracowników:

  1. Strecker Małgorzata, mgr, z-ca dyrektora Instytutu ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-222, malgorzata.strecker@igcz.poznan.pl
  2. Gawrońska-Ratajczak Ewa, mgr – główna księgowa, tel. +48 61 6579-262, ewa.gawronska-ratajczak@igcz.poznan.pl
  3. Jakubowska-Pawłowska Aleksandra – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-234, fax +48 61 8233-235, aleksandra.jakubowska@igcz.poznan.pl
  4. Janke Katarzyna, mgr – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-240, katarzyna.janke@igcz.poznan.pl
  5. Kęsikiewicz Marcin – informatyk, tel. +48 61 6579-233, marcin.kesikiewicz@man.poznan.pl
  6. Konieczka Agnieszka, mgr – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-265, agnieszka.konieczka@igcz.poznan.pl
  7. Pausz Danuta – laborant, tel. +48 61 6579-100
  8. Roszkiewicz Anna, mgr – samodzielna księgowa, tel. +48 61 6579-254, anna.roszkiewicz@igcz.poznan.pl
  9. Rusiłowska Monika, mgr – samodzielna księgowa, tel. +48 61 6579-240, monika.rusilowska@igcz.poznan.pl
  10. Wojtasiewicz Elżbieta – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-213, +48 61 6579-224, elzbieta.wojtasiewicz@igcz.poznan.pl
  11. Woźniak Tomasz, dr – współpracownik – bioinformatyk, tel. +48 61 6579-140,
  12. Zachodnia Arleta – laborant, tel. +48 61 6579-100
  13. Zamelczyk Grzegorz – samodzielny ref. ds.techn.-admin, tel. +48 61 6579-263, grzegorz.zamelczyk@igcz.poznan.pl

korytarz

Do najważniejszych zadań administracji należy:

  1. zapewnienie sprawności organizacyjnej i administracyjnej Instytutu,
  2. opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
  3. nadzór nad zakupami inwestycyjnymi i bieżącym zaopatrzeniem Instytutu,
  4. przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne,
  5. prawidłowa gospodarka składnikami majątkowymi Instytutu,
  6. przeprowadzanie inwestycji, remontów, napraw sprzętu i aparatury,
  7. dbałość o serwis sprzętu i aparatury oraz łączność telefoniczną i komputerowo-sieciową wewnętrzną i zewnętrzną,
  8. wdrażanie i dbałość o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,
  9. dokonywanie kontroli mającej na celu zapobieganie nieprawidłowościom lub nielegalnym działaniom. Kontrola ta obejmuje projekty umów, porozumień oraz inne dokumenty powodujące skutki finansowo- gospodarcze,
  10. utrzymywanie porządku w Instytucie,

biblioteka