Przejdź do treści
Lista pracowników:
Strecker Małgorzata, mgr, z-ca dyrektora Instytutu ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-222, malgorzata.strecker@igcz.poznan.pl
Gawrońska-Ratajczak Ewa, mgr – główna księgowa, tel. +48 61 6579-262, ewa.gawronska-ratajczak@igcz.poznan.pl
Jakubowska-Pawłowska Aleksandra – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-234, aleksandra.jakubowska@igcz.poznan.pl
Cieśliński Wojciech, mgr księgowy, tel. +48 61 6579-254, wojciech.cieslinski@igcz.poznan.pl
Cymerys Joanna, mgr – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-243, joanna.cymerys@igcz.poznan.pl
Dobry Piotr, mgr, samodzielny referent tel. +48 61 6579-265, piotr.dobry@igcz.poznan.pl
Gołębiewska Ewa – sekretarz naukowy, tel. +48 61 6579-142, phdstudies@igcz.poznan.pl
Janke Katarzyna, mgr – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-240, katarzyna.janke@igcz.poznan.pl
Kęsikiewicz Marcin – informatyk, tel. +48 61 6579-233, marcin.kesikiewicz@igcz.poznan.pl
Konieczka Agnieszka, mgr – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-265, agnieszka.konieczka@igcz.poznan.pl
Kuźniewska Katarzyna – laborant, tel. +48 61 6579-100
Możejko Agnieszka, mgr – koordynator ds. badań, tel. +48 61 6579-221, agnieszka.mozejko@igcz.poznan.pl
Radajewska Alicja, mgr – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-240, alicja.radajewska@igcz.poznan.pl
Roszkiewicz Anna, mgr – samodzielna księgowa, tel. +48 61 6579-254, anna.roszkiewicz@igcz.poznan.pl
Rusiłowska Monika, mgr – samodzielna księgowa, tel. +48 61 6579-240, monika.rusilowska@igcz.poznan.pl
Urbańska-Kicuła Monika, mgr – specjalista, tel. +48 61 6579-265, monika.urbanska-kicula@igcz.poznan.pl
Witaszak Przemysław, referent ds. administracyjnych, +48 61 6579-101
Woźniak Tomasz, dr – bioinformatyk, tel. +48 61 6579-140, tomasz.wozniak@igcz.poznan.pl
Zachodnia Arleta – laborant, tel. +48 61 6579-100
Zamelczyk Grzegorz – samodzielny referent ds. obsługi administracyjnej projektów badawczych, tel. +48 61 6579-263, grzegorz.zamelczyk@igcz.poznan.pl
Do najważniejszych zadań administracji należy:
zapewnienie sprawności organizacyjnej i administracyjnej Instytutu,
opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
nadzór nad zakupami inwestycyjnymi i bieżącym zaopatrzeniem Instytutu,
przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne,
prawidłowa gospodarka składnikami majątkowymi Instytutu,
przeprowadzanie inwestycji, remontów, napraw sprzętu i aparatury,
dbałość o serwis sprzętu i aparatury oraz łączność telefoniczną i komputerowo-sieciową wewnętrzną i zewnętrzną,
wdrażanie i dbałość o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,
dokonywanie kontroli mającej na celu zapobieganie nieprawidłowościom lub nielegalnym działaniom. Kontrola ta obejmuje projekty umów, porozumień oraz inne dokumenty powodujące skutki finansowo- gospodarcze,
utrzymywanie porządku w Instytucie,
Ta strona korzysta z ciasteczek OK, Rozumiem