Przejdź do treści
Lista pracowników:
- Radajewska Alicja, mgr – zastępca dyrektora ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-222, alicja.radajewska@igcz.poznan.pl
- Krystian Jarmuszkiewicz, mgr – p. o. zastępca dyrektora ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-222, krystian.jarmuszkiewicz@igcz.poznan.pl
- Katarzyna Kwaśniewska, mgr – główna księgowa, tel. +48 61 6579-262, katarzyna.kwasniewska@igcz.poznan.pl
- Jakubowska-Pawłowska Aleksandra – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-234, aleksandra.jakubowska@igcz.poznan.pl
- Anders Marta, mgr – koordynator ds. badań, tel. +48 61 6579-156, marta.anders@igcz.poznan.pl
- Cieśliński Wojciech, mgr księgowy, tel. +48 61 6579-254, wojciech.cieslinski@igcz.poznan.pl
- Dolatkowska Joanna – samodzielny referent ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-265, joanna.dolatkowska@igcz.poznan.pl
- Gołębiewska Ewa – sekretarz naukowy, tel. +48 61 6579-142, phdstudies@igcz.poznan.pl
- Janke Katarzyna, mgr – specjalista ds. obsługi administracyjnej projektów badawczych, tel. +48 61 6579-240, katarzyna.janke@igcz.poznan.pl
- Kaźmierczak Anna, mgr – koordynator ds. badań, tel. +48 61 6579-156, anna.kazmierczak@igcz.poznan.pl
- Kęsikiewicz Marcin – informatyk, tel. +48 61 6579-233, marcin.kesikiewicz@igcz.poznan.pl
- Kozakiewicz Agnieszka, mgr – koordynator ds. badań, tel. +48 61 6579-156, agnieszka.kozakiewicz@igcz.poznan.pl
- Kubinek Katarzyna, mgr – koordynator ds. badań, tel. +48 61 6579-156, katarzyna.kubinek@igcz.poznan.pl
- Kuźniewska Katarzyna – laborant, tel. +48 61 6579-100
- Łobza Joanna, mgr – samodzielny referent, tel. +48 61 6579-243, joanna.cymerys@igcz.poznan.pl
- Rusiłowska Monika, mgr – specjalista ds. płac, tel. +48 61 6579-240, monika.rusilowska@igcz.poznan.pl
- Witaszak Przemysław, referent ds. administracyjnych, +48 61 6579-101
- Woźniak Tomasz, dr – adiunkt, tel. +48 61 6579-140, tomasz.wozniak@igcz.poznan.pl
- Zachodnia Arleta – laborant, tel. +48 61 6579-100
- Załęska Iwona – – samodzielny referent ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-221, iwona.zaleska@igcz.poznan.pl
- Zamelczyk Grzegorz – samodzielny referent ds. administracyjnych, tel. +48 61 6579-263, grzegorz.zamelczyk@igcz.poznan.pl
Do najważniejszych zadań administracji należy:
- zapewnienie sprawności organizacyjnej i administracyjnej Instytutu,
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
- nadzór nad zakupami inwestycyjnymi i bieżącym zaopatrzeniem Instytutu,
- przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne,
- prawidłowa gospodarka składnikami majątkowymi Instytutu,
- przeprowadzanie inwestycji, remontów, napraw sprzętu i aparatury,
- dbałość o serwis sprzętu i aparatury oraz łączność telefoniczną i komputerowo-sieciową wewnętrzną i zewnętrzną,
- wdrażanie i dbałość o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,
- dokonywanie kontroli mającej na celu zapobieganie nieprawidłowościom lub nielegalnym działaniom. Kontrola ta obejmuje projekty umów, porozumień oraz inne dokumenty powodujące skutki finansowo- gospodarcze,
- utrzymywanie porządku w Instytucie,